Minggu, 21 Agustus 2011

Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah

Dalam google wawasan yang saya pasang pada blog ini , ternyata sistem Analisis Peperiksaan Sekolah menempati urutan teratas dalam google search google wawasan. Dan saya lihat negara yang paling banyak mencari adalah Malaysia dan kotanya adalah Marang, Kuching,Ipoh,Johor,Goege Town,Dan Kuala Lumpur.


Setelah saya check ternyata ada sebuah website yang memberikan pelayanan tentang sistem analisis peperiksaan sekolah. Website ini menduduki ranking pertama  untuk pencarian kata sistem analisis peperiksaan sekolah. Dan sudah mendapatkan link dari google.




Itulah yang bisa saya tulis tentang sistem analisis peperiksaan sekolah. Karena ini tentang sekuolah ,makanya saya tulis di blogsaya ini yang membahas tentang sekolah. Sayangnya di Malaysia sehingga saya tidak bahas secara panjang lebar.



Ini halaman pertama website : http://saps.moe.gov.m

MAKLUMAN PENTING :

1. Pihak admin saps nkra telah menambah beberapa kemudahan untuk memberikan keselesaan kepada pengguna SAPS. Sila muat turun maklumat berkenaan disini

2. Berdasarkan maklumbalas dari sekolah-sekolah, tarikh akhir kemasukan markah sekali lagi dilanjutkan kepada 2 September 2011 .

Jika ada yang mau menambahkan tentang sistem analisis peperiksaan sekolah silahkan silahkan tulis di komentar. Silahkan!

0 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
All Rights Reserved